De Rijnban scoort 9.6 bij Traveller Review Awards van Booking.com

Doel en missie van de Traveller Review Awards
De Booking.com Traveller Review Awards is een jaarlijks initiatief om onze waardering te tonen voor partners die uitzonderlijk hoog scoren op gebied van gastvrijheid, op basis van de beoordelingsscores die reizigers achterlaten na hun verblijf of ervaring.

In januari 2020 presenteren we de Traveller Review Awards 2020, de 8e editie van de awards.

Partners die in aanmerking komen voor de Award
Voor het winnen van de Traveller Review Awards 2020 moeten accommodaties op 1 november 2019 aan de volgende criteria voldoen:
– Een beoordelingsscore tussen 8 en 10 (voor de berekening, zie hieronder)
– Een beoordelingsscore gebaseerd op een minimum van vijf beoordelingen achtergelaten door gasten van Booking.com

Hoe de score wordt berekend
De beoordelingsscore voor de editie 2020 is gebaseerd op de gemiddelde score van alle gastbeoordelingen die tussen 30 oktober 2017 en 30 oktober 2019 geplaatst werden op de website en app van Booking.com. De gegevens over deze periode zijn door ons op 1 november 2019 verzameld. Daarom is het mogelijk dat, als u op 1 november heeft gekeken naar uw score op de website of app van Booking.com, deze iets hoger of lager was dan de score die op uw Traveller Review Award 2020 vermeld staat.

In augustus 2019 introduceerden we een nieuw systeem voor gastbeoordelingen. Zowel beoordelingen die volgens het oude systeem zijn achtergelaten als degene die onder het nieuwe systeem vallen, zijn meegenomen in de berekening van de score voor de Traveller Review Awards.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Onze website gebruikt cookies om u de beste ervaring te geven. Klik op "Accepteer Cookies" om onze website te bekijken zoals hij bedoeld is.